Työpaikkailmoitus

Työpaikkoja Villa Maireassa

Oletko sinä arkkitehtuurista, taiteesta ja museoalasta kiinnostunut, ja etsit uusia haasteita?

Haemme nyt uutta kollegaa Mairea-säätiöllä avoinna olevaan, toistaiseksi voimassa olevaan asiakaspalveluvastaavan tehtävään. Tehtävä on täysin uusi ja pääset työskentelemään ainutlaatuisessa ympäristössä Aallon arkkitehtuurin ja modernin taiteen ympäröimänä.

Työssäsi vastaat asiakaspalvelun päivittäisestä organisoinnista Villa Maireassa. Tehtäviisi kuuluvat muun muassa opastukset, museokaupan päivittäiset työtehtävät, varausjärjestelmän ja -kalenterin ylläpitäminen, sosiaalinen media, asiakkaiden yhteydenottoihin vastaaminen, sekä muut museoalan työtehtävät. Sinulla on aito halu kehitää museokokemusta ja yleisötyön kokonaisuutta yhdessä muun henkilöstön kanssa.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on innostunut ja motivoitunut asiakaspalveluasenne sekä hyvä ongelmanratkaisu ja paineensietokyky. Tehtävässä tarvitset myös kykyä mukautua nopeasti vaihteleviin tehtäviin ja tilanteisiin, sekä kykyä työskennellä yhteistyöverkostomme kanssa. Tehtävässä onnistuminen edellyttää edellä mainittujen lisäksi hyvää suullista ja kirjallista kielitaitoa sekä suomen että englannin kielessä. Lisäksi sinulla on hyvät digitaidot ja kokemusta asiakaspalvelusta.

Tehtävä on monipuolinen, mutta kaikkea ei tarvitse osata heti. Tärkeintä on asenne ja halukkuus oppia uutta, kehittää omaa osaamistasi ja tarttua rohkeasti erilaisiin työtehtäviin, meillä pääset kehittämään osaamistasi monipuolisesti. Työaika on 37,5h/viikko ja siihen sisältyy ilta- ja viikonlopputyötä. Työ tehdään pääosin Villa Maireassa. Välillä meillä on mahdollista työskennellä etänä ja joustavalla työajalla, mikä helpottaa työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista.

 

Haemme lisäksi oppaita kesäsesongin ajaksi. Asiakaskokemus on meille erittäin tärkeää, ja etsimme joukkoomme taiteesta ja historiasta syttyviä, asiakaspalveluun intohimoisesti suhtautuvia oppaita. Meillä pääset työskentelemään ainutlaatuisessa ympäristössä Aallon arkkitehtuurin ja modernin taiteen ympäröimänä.

Oppaan työhön kuuluvat yleisöopastusten lisäksi museokaupan päivittäiset työtehtävät ja muu asiakaspalvelu. Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on innostunut ja motivoitunut asiakaspalveluasenne sekä hyvä ongelmanratkaisu- ja paineensietokyky. Tehtävässä tarvitset myös kykyä mukautua nopeasti vaihteleviin tehtäviin ja tilanteisiin, sekä kykyä työskennellä yhteistyöverkostomme kanssa. Tehtävässä onnistuminen edellyttää edellä mainittujen lisäksi hyvää suullista ja kirjallista kielitaitoa sekä suomen että englannin kielessä. Lisäksi toivomme sinulla olevan hyvät digitaidot ja kokemusta asiakaspalvelusta.

Lisätietoja tehtävistä antaa Saida Lindroos, 0400438647

Kiinnostuitko?
Lähetä hakemuksesi osoitteella Asiakaspalveluvastaavan hakemukset tulee toimittaa 31.1.2023 mennessä ja oppaan hakemukset 15.2.2023 mennessä. Täytämme tehtävät heti sopivien kollegoiden löydyttyä. Asiakaspalveluvastaavan työ alkaa 1.3. tai sopimuksen mukaan ja oppaan työt huhti-toukokuun aikana.