Ohjelmatuotannosta brändien tekijäksi – kaupallisen television muutos 1980-luvulta 2000-luvulle

Ohjelmayhtiöstä ”merkintekijäksi”

MTV ja kaupallisen television tuotantokulttuurin muutos Suomessa 1980-luvulta 2000-luvulle
Maiju Kannisto (FT, Turun yliopisto)

Kuinka Suomen pitkäikäisin kaupallinen televisiotoimija MTV Oy muuttui Yleisradiolta ohjelma-aikaa vuokraavasta yhtiöstä brändejä tuottavaksi sijoituskohteeksi? FT Maiju Kannisto tarkasteli väitöskirjassaan suomalaisen kaupallisen television muutosta 1980-luvulta 2000-luvulle. Yleisötilaisuudessa Kannisto kertoo tutkimuksestaan , joka valottaa ”Maikkarin” tuotantokulttuuria yhtiöidentiteetin, mainosmyynnin, ohjelmasijoittelun sekä ohjelmatuotannon näkökulmista.

Ma 15.4.2019 klo 16
KAVI, Kino Tulio
Sörnäisten rantatie 25 A, Helsinki
Vapaa pääsy, tervetuloa!