Tapio Onnela
Viestit: 4903
Liittynyt: 13.09.05 12:40
Viesti: Kotisivu

Yle etsii kaikkien aikojen parasta historiablogia

Yle kirjoitti: Ehdota meille kaikkien aikojen parhainta historiablogia, artikkelin kommentointi kenttään tai twitteriin. Historiablogi voi olla kotimainen tai ulkomainen.

Keräämme (historiatiimin rankkaamat) parhaimmat blogit yhteen ja järjestämme äänestyksen. Onhan jo korkea aika asettaa historiablogit paremmuusjärjestykseen.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/12/05 ... ogi-ehdota


Jaakko Hakkinen
Viestit: 687
Liittynyt: 18.09.06 17:09
Viesti: Kotisivu

Re: Yle etsii kaikkien aikojen parasta historiablogia

Kaisa Kyläkoski kirjoitti:Ja nyt on äänestys käynnistynyt.
Kiitos, komea lista!
Täytyypä tutustua noihin, suurin osa onkin minulle löytämättömiä. Äänestys sinänsä on toissijainen, koska ennustan, että populistinen ote ja suurta yleisöä kosiskelevat aiheet vievät voiton, kuten aina. :-)

P.S. Osaako joku selittää, miksi noiden Blogspot-blogien sivupalkki tytisee jatkuvasti?

Tapio Onnela
Viestit: 4903
Liittynyt: 13.09.05 12:40
Viesti: Kotisivu

Re: Yle etsii kaikkien aikojen parasta historiablogia

Jaakko Häkkinen kirjoitti:Täytyypä tutustua noihin, suurin osa onkin minulle löytämättömiä.
Aika monia historiablogeja voi seurata tämän Agricolan historiablogikoosteen kautta

Kaisa Kylakoski
Viestit: 591
Liittynyt: 01.12.05 07:46
Paikkakunta: Helsinki
Viesti: Kotisivu

Re: Yle etsii kaikkien aikojen parasta historiablogia

Tapio Onnela kirjoitti:
Jaakko Häkkinen kirjoitti:Täytyypä tutustua noihin, suurin osa onkin minulle löytämättömiä.
Aika monia historiablogeja voi seurata tämän Agricolan historiablogikoosteen kautta
Ylen listasta pikaisen tarkistuksen perusteella 8 blogia (eli alle 50%) on Agricolan listalla. Olisi kiva, että Agricolan listan valintaperusteet olisivat jossain luettavissa, jotta tietäisi ehdottaa oikeanlaisia lisäyksiä. Aikaisempia olen usein saanut ehdottaa useampaan kertaan, joten into on huomattavasti hiipunut.

(Oma historiablogilistani)

Tapio Onnela
Viestit: 4903
Liittynyt: 13.09.05 12:40
Viesti: Kotisivu

Re: Yle etsii kaikkien aikojen parasta historiablogia

Päivittelin blogiseurantaa. Pitäisi varmaan jossain välissä käydä koko lista taas läpi ja poistaa sieltä mm. sammuneet tapaukset. Kun vaan ehtis.

Palaa sivulle “Kysymyksiä historiasta”