Valvojat: Agricola, Klaus Lindgren
Luulen etteivät amerikkalaiset lähettäisi sinulle Klaus Iranin hallinnon kaatamissuunnitelmia. Miksi he lähettäisivät suunnitelmansa Turun yliopiston nettikeskustelun valvojalle? En osaa keksiä syytä sellaiseen. Luulen, ettei suunnitelmia edes julkistettaisi saati, että se lähetettäisiin sinulle Klaus. Olen pahoillani.Klaus Lindgren kirjoitti:Ei näy vieläkään Kaganien yhteyksiä Yhdysvaltain nykyiseen hallintoon. Eikä tietoja suunnitelmista kaataa Iranin hallitus.
Eivät varmasti lähettäisi, enkä luule niitä Lemmillekään läheteltävän. Miksi sitten otit ne puheeksi?Lemmi kirjoitti:Luulen etteivät amerikkalaiset lähettäisi sinulle Klaus Iranin hallinnon kaatamissuunnitelmia.
Lemmi lienee saanut idean TV-sarjan Isänmaan puolesta (Homeland) kuudennesta kaudesta, jota esitetään parhaillaan sunnuntaisin MT3:lla vähän perässä USA:n aikataulusta.Lemmi luulee siis "Naton ja sunnidiktaaattoreiden" hyökkäävän jonnekin, kenties Iraniin. Tämä lienee sellainen mielikuvituksellinen teoria, joiden itsepintaisesta puolustamisetsa tämän palstan säännöissä on ihan oma mainintansa.
En muista ottaneeni suunnitelmia puheeksi vaan, jos oikein muistan, sinä otit ja ihmettelit kun et ole nähnyt niitä. Olen pahoillani Klaus. En osaa kirjoittaa niin, ettet voisi olla tajuamatta, mikä on minun vikani, koska minun tulisi opetella yksinkertaisempi ulosanti sinua varten. Yritän, mutta en ole vielä onnistunut. Pahoitteluni.Klaus Lindgren kirjoitti:Eivät varmasti lähettäisi, enkä luule niitä Lemmillekään läheteltävän. Miksi sitten otit ne puheeksi?Lemmi kirjoitti:Luulen etteivät amerikkalaiset lähettäisi sinulle Klaus Iranin hallinnon kaatamissuunnitelmia.
Uskon sinun Emma-Liisa keksineen tuon omasta päästäsi, mutta voin olla väärässäkin, etkä keksinyt sitä päästäsi.Emma-Liisa kirjoitti:Lemmi lienee saanut idean TV-sarjan Isänmaan puolesta (Homeland) kuudennesta kaudesta, jota esitetään parhaillaan sunnuntaisin MT3:lla vähän perässä USA:n aikataulusta.Lemmi luulee siis "Naton ja sunnidiktaaattoreiden" hyökkäävän jonnekin, kenties Iraniin. Tämä lienee sellainen mielikuvituksellinen teoria, joiden itsepintaisesta puolustamisetsa tämän palstan säännöissä on ihan oma mainintansa.
Mutta juu, hän vain luuli. Voisi lopettaa luulemisen.Lemmi kirjoitti:Minkä maan hallinnon kaataminen on Naton ja sen sunnidiktaattorien seuraava operaatio Veikkoseni? Luulen Iranin voivan olla kärkijoukossa.
---
Fredrick Kagan ja vaimonsa Kimberley julkaisivat hiljan ehdotuksensa uuden sunneista koostuvat sotilaallisen ryhmittymän rakentamisesta Syyriaan ja sen tarkoituksena olisi sotia shiia-uskoisia muslimimaita ja joukkoja vastaan.
Olen pahoillani kirjoittaessani liian vaikeasti tajuttavalla tavalla Klaus. Olen todella pahoillani kerrottuani Kaganin ehdotuksesta, jonka kai luet USA:n hallinnon suunnitelmaksi.Klaus Lindgren kirjoitti:Lemmillä on kiusallisen huono muisti. Näinhän hän kirjoitti:Mutta juu, hän vain luuli. Voisi lopettaa luulemisen.Lemmi kirjoitti:Minkä maan hallinnon kaataminen on Naton ja sen sunnidiktaattorien seuraava operaatio Veikkoseni? Luulen Iranin voivan olla kärkijoukossa.
---
Fredrick Kagan ja vaimonsa Kimberley julkaisivat hiljan ehdotuksensa uuden sunneista koostuvat sotilaallisen ryhmittymän rakentamisesta Syyriaan ja sen tarkoituksena olisi sotia shiia-uskoisia muslimimaita ja joukkoja vastaan.
Tension between CIA and Trump White House persists over personnel and policyCohen-Watnick is seen as among those who say that upheaval and possibly even regime change should be the goal
Ex-Sen. Lieberman Welcomes ‘Change in the White House Attitude’ on Iran“But I think you’ll find and already have found that the bipartisan consensus about the threat that Iran represents has returned,” he said, “and there’s a real interest in focusing in on a regime in Iran and changing what exists now.”
Mistä ihmeestä Lemmi voit päätellä minun luulleen sitä Kaganin ehdotusta Yhdysvaltain hallituksen suunnitelmaksi? No, siitä viis. Enemmän minua ihmetyttää se, että nyt vasta kerrot noista tiedoistasi. Eikö olisi ollut helpompaa kertoa heti, eikä vasta kaikkia turhauttavan tivaamisen jälkeen?Lemmi kirjoitti:Olen pahoillani kirjoittaessani liian vaikeasti tajuttavalla tavalla Klaus. Olen todella pahoillani kerrottuani Kaganin ehdotuksesta, jonka kai luet USA:n hallinnon suunnitelmaksi.
Luulen USA:ssa olevan ihan oikeasti kovaakin kädenvääntöä politiikasta Irania kohtaan. Jos käyttää saman ajan USA:n Irania koskeviin uutisiin kuin käyttää Emma-Liisan tv-sarjan seuraamiseen niin uskon pääsevän hiukan perille. En ole itse mikään kaikki tietävä. Olen vain amerikkalaisen median varassa ja se mitä se ei julkaise, sitä en tiedä.
Muistaakseni tästä kirjoituksesta, jonka luulen olevan sinun käsialaasi:Klaus Lindgren kirjoitti:Mistä ihmeestä Lemmi voit päätellä minun luulleen sitä Kaganin ehdotusta Yhdysvaltain hallituksen suunnitelmaksi? No, siitä viis.
Klaus Lindgren kirjoitti:Eikä tietoja suunnitelmista kaataa Iranin hallitus.
Luulen sinun kutsuvan huonoa käytöstäsi sinua turhauttaneeksi tivaamiseksi.Klaus Lindgren kirjoitti:Enemmän minua ihmetyttää se, että nyt vasta kerrot noista tiedoistasi. Eikö olisi ollut helpompaa kertoa heti, eikä vasta kaikkia turhauttavan tivaamisen jälkeen?
Muistaakseni minä kirjoitin Trumpin Iranin vastaisista lausunnoista mihin vastasit vihjaten minun rikkovan palstan sääntöjä.Klaus Lindgren kirjoitti:Trumpin haluista mainitsin itsekin.
Käyttäytyisit paremmin! Olen sitä moneen kertaan toivonut sinulta Klaus ja esimieheltäsi Tapio Onnelalta. Aina turhaan.Klaus Lindgren kirjoitti:Tämä lienee sellainen mielikuvituksellinen teoria, joiden itsepintaisesta puolustamisetsa tämän palstan säännöissä on ihan oma mainintansa. Varsinkin, kun perusteet ovat sitä luokkaa, että Trump on puhunut Irania vastaan
Koskahan saamme lähteen tälle väitteellesi, itse en oikein usko, että "Suomen media" halusi Suomea pomittamaan Libyaa. Maissa joissa median vapaus on rajoitettua nin toki voidaan tehdä, esimerkiksi Venäjällä, jonka polittinen johto ohjaa lähes täysin maan tiedotusvälineitä.Tapio Onnela kirjoitti:Lemmi kirjoitti: Muistan tuolta ajalta jotain, vaikka en tarkasti asioita seurannut. Suomen media halusi Suomen mukaan pommittamaan Libyaa ja joku sotilasasiantuntija kommentoi siihen, ettei meidän ilmavoimat voi, koska ei ole ilmasta maahan laukaistavia ohjuksia.Ehkä Lemmi kuvittelee, että myös suomalainen media toimii kuten valtaosa (ei kaikki) mediasta Venäjällä? Mutta lähde olisi tässä paikallaan, jotta keskustelu voisi jatkua asialliselta pohjalta.Emma-Liisa kirjoitti:Lähde?